Jak ci się podobają moje posty?

piątek, 12 lipca 2013

We♥it

Hejj, co tam u was? Bo u mnie pogoda po prostu masakra! Raz gorąco,raz zimno i tak ciągle! No cóż no trudno ale we wtorek upały powrócą!! Moje wakacje na razie wyglądają tak, że siedzę przed laptopem czytam, jakieś blogi i oglądam seriale ♥ Ale już nie długo to się zmieni...na razie nic nie zdradzam! Szperam sobie po allegro próbuję znaleźć jakieś ciuchy, czy może małe "obiekty" xd z Ikei, I sama nie wiem czy oszczędzać czy wydawać bo naprawdę wszystko to jest kuszące <33 Ale na jednej stronie jeżeli chcecie do niej linka napiszcie w komentarzu, znalazłam zdjęcie takiej sukienki;


Jejku! jak ja bym ją chciała mieć, wiem , że podobne są w Mohito (taki sklep, jakby ktoś nie wiedział) Ale z drugiej strony gdzie ja bym w niej poszła? Chyba zacznę oszczędzać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz