Jak ci się podobają moje posty?

piątek, 12 lipca 2013

Czary mary..

Hej! Poszperałam w internecie i nawet nie wiecie jakie cuda można zrobić z innych rzeczy np. z koszuli której już nie potrzebujesz możesz zrobić śliczną sukienkę! A z resztą co będę opisywać sami zobaczcie!


No, co o tym myślicie? Zastanawiam się z czego ta kokarda? Ale jak się bliżej przyjrzeć tak ona jest z rękawów. ♥ Serio podobają mi się takie nie wiem jak to nazwać. Ale sama tak robię pamiętam, że kiedyś jak byłam mała wycinałam kawałek materiału ze swoich bluzek i szyłam coś dla lalek heh, to były czasy, pewnie nie jedna z was też tak robiła. Popatrzcie już od małego bawiłyśmy się modą, i nie wiem jak wy ale ja nadal się bawię, ale już na trochę większym modelu niż lalka, na sobie! :) 

2 komentarze:

  1. Też kiedyś szyłam lalkom <3
    Ta sukienka to świetny sposób. Wygląda ładnie i niewiele kosztuje (jeśli mamy koszulę ;)
    Pozdrawiam,

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł ! :) chyba wykorzystam ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń