Jak ci się podobają moje posty?

piątek, 5 lipca 2013

lucyandlucy1

Od razu przejdźmy do rzeczy! A więc przeglądałam filmiki na youtube i trafiłam na lucyandlucy1 jej filmiki są niezwykłe, a jej blog zainspirował mnie do stworzenia własnego, nie będzie on tematyczny po prostu będę tutaj zamieszczać to na co ja mam ochotę. Na bank będę wrzucała filmiki z gier, będę grała np. w Harrego Pottera i wrzucę na YT filmik z mojej gry, myślę, że każdy wie o co chodzi a mnie więcej się już orientuje. <3 A więc nic dodać nic ująć, może wrzucę kilka fotek które znalazłam na blogu Lucy, mam nadzieję, że się za to nie obrazi <3

mam kilka takich fotek, ale chciałabym z nimi rozwinąć temat :D
Hmm wszystkie sypialnie są piękne <3 
Którą byście chcieli mieć? xd
I czy macie pokój czy sypialnie?
Aha i od razu piszę, że posty, filmiki itd. będę dodawać niezależnie od tego czy będę miała 500 wyświetleń na blogu czy 4.
mam nadzieję, że mnie polubicie, jest to mój pierwszy post, i można go chyba uznać za udany? <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz