Jak ci się podobają moje posty?

poniedziałek, 8 lipca 2013

Plecak VS Torba

Hej, mam dla was mały pojedynek, co prawda dopiero zaczęły się wakacje, ale ja już rozmyślam czy w następnym roku szkolnym będę nosiła plecak czy torbę? Co wolicie?

                                                                          Plecak                                                                        


Torba

Co wolicie? (ten plecak ani torebka nie są moje) Ja na razie stawiam na torebkę i szukam sobie jakiejś z H&M lub na allegro :D




7 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wolę torby ;) Pozdrawiam, Invictus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba lepiej wygląda, a plecak jest wygodniejszy. Ja do szkoły nosiłam na zmianę raz to raz to :) zależy jakie lekcje miałam :D

    http://piink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie plecak :D
    Jak zawsze, a w tym roku muszę kupić sobie plecak NIKE :D
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Libster Blog Award !
    Więcej u mnie na blogu : http://jbrazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się właśnie zastanawiam, cały ten rok i wszystkie inne? xdd chodziłam właśnie w plecaku, ale chyba będę chodziła tak na zmianę to najlepsze rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raz to raz to chodz czasem sie torby nie da ;)

    OdpowiedzUsuń