Jak ci się podobają moje posty?

piątek, 5 lipca 2013

Kilka zdjęć do omówienia..

Właściwie to dzisiaj założyłam blooga, ale jak mam na coś fazę to już po mnie. Wiem, że posty powinny być przemyślane dopracowane itp. ale naprawdę chciałam o czymś napisać, jak już wspomniałam w poprzedniej notce "podkradłam" kilka zdjęć z blogu lucyandlucy1 i mam nadzieję, że się za to nie obrazi <3

To co przyciągnęło moją uwagę w tym zdjęciu to buty, chociaż nie ukrywam, że w mojej garderobie nie            ma jeszcze szpilek, ale za to są trampki <3 Teraz chciałabym zapolować na Conversy? nie wiem jak to się poprawnie piszę -.- Ale jest lato to czas klapek xd

 Jak tu opisać to zdjęcie? No cóż, prawdę mówiąc dodaję te zdjęcia bo są ładne ;> 
Ale apropos mody, strasznie chciałabym kupić sobie jakąś rzeczy spodenki, koszule, trampki, koszulkę czy coś innego z motywem simsonów jeżeli ktoś znajdzie coś takiego w sklepie to proszę, niech mi napiszę nazwę tego butiku ? xd Ta notka będzie aktualna nawet za 3 lata ! Jasne!? xd 

To jedno ze zdjęć które szczególnie mi się spodobało podobne mam na tapecie, lubię takie mieszanki różnych fotek, to się chyba nazywa kolaż ?? ♥..♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz