Jak ci się podobają moje posty?

poniedziałek, 8 lipca 2013

sheinside

Hej! Dzisiaj oglądałam filmiki lucyandlucy1 z jej kanału. I obiło mi się o uszy, że w spół pracuje z Sheinside. Poszperałam po kilku innych kanałach i ta wiadomość powtórzyła się niejednokrotnie. Jeżeli ktoś, wie jak zacząć taką współpracę to proszę napiszcie mi w komentarzu, ponieważ zainteresowała mnie ta wiadomość, że co jakiś czas można sobie wybrać jakąś część garderoby i dostać ją za DARMO!! Oczywiście wiem, że trzeba mieć pewną ilość wyświetleń czy obserwacji na blogu, i o ile do tego dojdę to chciałabym zacząć z nimi współpracę, mają naprawdę cudowne ubrania! A oto kilka z nich;

Bluza z TheSimson

Większość społeczeństwa ma teraz faze na rzeczy z wzorem kosmosu, czyli Galaxy


Niebiesko czarna koszula


Bardzo podobają mi się tego typu rzeczy, ale niestety żeby znaleźć np. getry z motywem galaxy w zwykłych sklepach ...niemożliwe? I przepraszam za poprzednie notki, ale napisałam je bo nudziło mi się, i bardzo chciałam dodać jakiś post, obiecuje, że z czasem moje notki będą stawały się coraz lepsze ♥




5 komentarzy:

  1. Ciekawe :D strasznie fajnie ubrania
    A o co chodzi z tą współpracą? Trzeba ich promować? Proszę odpisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że odpisuję tak późno :) Chodzi o to, że jeżeli masz ponad jakąś liczbę wyświetleń na blogu możesz z nimi zacząć współpracować, czyli umieszczasz ich baner na swoim blogu po prostu ich reklamujesz, i co jakiś czas możesz wybrać sobie jakieś ubranie i oni ci je dają za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupilam w zwyklym sklepie nie markowym getry galaxy za 30 zl ;) Polecam są świetne.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jak właśnie chodzę po galerii to nigdzie ich nie ma :/ W końcu kupiłam na allegro

    OdpowiedzUsuń