Jak ci się podobają moje posty?

wtorek, 9 lipca 2013

Mam do was kilka pytań...

Hej, postanowiłam, że będę dodawała posty jak najczęściej bo wiem, że niektórzy się nudzą, po prostu nie mają co robić. STRASZNIE sama się nudzę, ale dzisiaj dosłownie cały dzień oglądałam na laptopie "13 posterunek" serio to jest jedna wielka BEKA. Także jak ktoś się lubi pośmiać to polecam ^^

A co do wczorajszej notki o tym nominowaniu, to sama za bardzo nie wiem o co chodzi ale jak zostałam już "nominowana" to nie od mówię! Wiecie co....

Skoro już zaczęłam prowadzić ten blog, to jestem ciekawa moich stałych czytelników o ile takich mam, chociaż nie sądzę. Wiem, wiem nie jestem optymistką.., ale ten kto ma ochotę zapraszam :)

A oto pytania ; 
Jaki masz telefon? (Marka, kolor) 
Jak masz na imię? 
Czego w sobie najbardziej nie lubisz?
Co w sobie najbardziej cenisz?
Jaki masz laptop/komputer ? (Marka, kolor)

Nie musicie odpowiadać na każde pytanie, a jak już chcecie to oczywiście w komentarzach, a jak byście chcieli możecie oczywiście mi zadać jakieś pytania :)
I przepraszam, że znowu nie było zdjęć, bo wiem, że chyba nikomu a w każdym razie niewielu osobom będzie chciało się to czytać. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz