Jak ci się podobają moje posty?

poniedziałek, 8 lipca 2013

Nominowana?

Hej, dostałam komentarz od Klaudia ♥ że nominowała mnie do Liebster Blog Award, Nominacja do L.B.A otrzymywana jest od innego bloga w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Jest ona przyznawana blogom o MNIEJSZEJ liczbie obserwujących, dzięki temu daje ona możliwość ich rozpowszechniania. Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała. A następnie ty zadajesz 11 pytań i nominujesz 11 blogów. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował do L.B.A !



Od razu mówię, że jestem trochę zmęczona, bo niby wstałam o 10 ale serio już bym się położyła a jest 21;29 a piszę te notkę drugi raz, bo oczywiście nacisnęłam Backspace i mi laptop cofnął do mojego bloga, a teraz właśnie uświadomiłam sobie, że mam tamtą notkę w archiwum czy jak to się nazywa. Jestem GENIALNA! >,< Ale przy okazji bardzo dziękuję bo już mam ponad 90 odsłon! :) Kocham was ♥

A teraz przejdźmy do pytań, może to dla niektórych nudna notka, bo nie ma żadnych zdjęć, a jest fura tekstu ale no cóż :/ A bardzo się cieszę, że zostałam nominowana : ) Ale odpowiedzi na te pytania będą krótkie, i tym osobom którym chciało się przeczytać tę całą notkę BARDZO DZIĘKUJĘ <33

1. Który kolor jest lepszy czarny czy biały? - Zdecydowanie Biały!
2. Masz chłopaka? - Nie
3. Całowałaś się już kiedyś? - Nie
4. Ile masz lat ? - 14 a już niedługo 15 
5. Jedziesz gdzieś na wakacje, jeżeli tak to podaj gdzie? - Nie mam jeszcze konkretnych planów
6. Włosy rozpuszczone czy spięte? - Rozpuszczone 
7. Pióro czy długopis? - Długopis
8. Z jakiego przedmiotu jesteś najsłabsza ( w szkole ) ? - Matematyka 
9. Obgryzasz paznokcie? - Nie
10. Jesteś bogata, biedna czy ani bogata ani biedna? - Nie jestem ani bogata ani biedna
11. Czy czytasz mojego bloga jbrazem.blogspot.com? - Nie, ale z pewnością zacznę :) 

OK, a teraz nominowane przeze mnie BLOGI :) 


OK, a teraz szybko pytania DLA WAS: 

1. Masz zwierzęcego przyjaciela?
2. Jakie lubisz filmy?
3. Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
4. Umiesz pływać? 
5. Jaki masz kolor ścian w pokoju? 
6. Ulubiony kolor
7. Jaki masz kolor oczu? 
8. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka
9. Lubisz JB? 
10. Czego w sobie nie lubisz?
11. Co w sobie najbardziej cenisz? 

Co do blogów, wiem, że miały być o jak najmniejszej liczbie wyświetleń ale dałam linki do tych które mi się podobają, więc, proszę o miłe komentarze?? :) 


1 komentarz: